Clasa XII D


Dirginte:
prof. Dimitrie CÎRCIU



Amalia ARINTON
Mihai BATIN
Mihaela BINDAC
Marius BOGDAN
Constantin BIRGU
Manuela BOTEZATU
Dănuţ BERTEA
Dan CANTORIU
Daniel CAŢICHE
Virgil CIOLAN
Carmen CHIRILĂ
Mihaela CIUDIN
Nicoleta CÎRLAN
Cristi CAŞCAVAL
Daniel DOAGĂ
Mihai ENEA
Daniel FABIAN
Anca Scurtu FARŢADE
Daniel IMBREA
Iuliana LAZĂR
Răzvan LAZĂR
Gina MELUŢĂ
Sorin MONAR
Mara NISTOR
Marcel OCNEANU
Oana PANTELIMON
Isabela POPA
Răducu RADU
Felix ROCA
Ion SANDU
Cristina SAVIN
Isabela SIMION
Mariana SIMION
Mihaela STRAT
Costică TĂTARU
Magdalena TODICĂ
Irina TROFIN
Claudiu UMBRĂRESCU
Liviu VIDRAŞCU
Cătălin VRABIE

Citirea catalogului clasei XII D





3 comentarii:

Unknown spunea...

o tempora...sunt neschimbati colegii mei chiar daca s-au asezat anii peste ei...

Mihai Enea spunea...

Imi pare tare rau ca nu am putut fi impreuna cu voi la intalnire.
Deh, motive de absenta gasim mereu....

Sper sa va pot revedea in curand pe cat mai multi dintre voi.

Mihai

Mihai Enea spunea...

Imi pare tare rau ca nu am putut fi impreuna cu voi la intalnire.
Deh, motive de absenta gasim mereu....

Sper sa va pot revedea in curand pe cat mai multi dintre voi.

Mihai