Clasa XII C


Diriginte:
prof. Ioan RUS
prof. Smaranda MACARIE










Claudiu APOSTOL
Dan ALEXANDRESCU
Liliana ANTOHE
Eduard BODEA
Daniela BOIANGIU
Oana BUCEVSCHI
Mona CHELARU
Roua CEHAN
Marinela CISER
Camelia DRAGOMIRESCU
Cristi DRĂCŞINEANU
Nona DULHAC
Adriana ENACHE
Marius GANEA
Mariana GAVRILESCU
Adrian Ciprian GHINEA
Dan GRIGORAŞ
Radu HARGHIDAN
Ramona HRIBAN
Dana IANCU
Sorin ISAC
Liviu INSURĂŢELU
Diana ISTRICIOAIA
Codrin MUNTEANU
Georgel NACUŢĂ
Florin OPINCARU
Camelia PĂDURE
Corneliu PETREANU
Mugurel PETROAIA
Camelia PLĂEŞU
Mihail POP
Marius RUSU
Dana SANDU
Cristi SCUTARU
Corina SPĂTARU
Alexandru SOLOMON
Gabriela TĂNASE
Ion TOFAN
Danut TROFIN
Irinel VASILACHE

Citirea catalogului clasei XII C





5 comentarii:

Mona spunea...

Ma bucur ca v-am cunoscut, pe cei pe care nu ii cunosteam deja.

Ma repet: lumea e foarte mica si sunt fericita ca s-au inchis niste cercuri.

Toate cele bune

Mona Apostol

Mona spunea...

Ma bucur ca v-am cunoscut, pe cei ce nu va cunosteam deja.

Ma repet, lumea e mica si sunt foarte bucuroasa ca am inchis niste cercuri.

Toate cele bune,
Mona Apostol

Anonim spunea...

Dupa aproape 1 an de zile de la acest eveniment (intamplator am aflat si eu) doresc sa-mi exprim respectul pentru toti fostii colegi si profesori. Promit ca la viitoarea intalnire voi fi prezent.
Cu deosebit respect,
Cristian SCUTARU
TF.0744195658,
cristian71_sc@yahoo.com

Anonim spunea...

Ma bucur ca v-am vizualizat, macar in poze. Cristian Scutaru

Unknown spunea...

MUGUR PETROAIA
PRIMARIA MAGURA , JUD. BACAU
PENTRU CONTACT : TEL . 0751.352.123
VA SALUT !